Wil jij organisaties helpen met het slimmer regelen van zakelijke geschenken? Kom dan ons team versterken!
over Pimm
Persoonlijke aandacht in een paar klikken geregeld
Met ons platform Pimm® helpen wij organisaties met het organiseren van een attentiebeleid op maat, én het realiseren van een flinke kostenreductie op de inkoop en administratie van zakelijke attenties. Eén factuur aan het einde van de maand, één klantenservice die de bestelling van A tot Z regelt, één webshop met de favoriete cadeaus van onze klanten.
Pimm® is actief in de B2B markt, voornamelijk gericht op organisaties in de top 500 van het Nederlandse bedrijfsleven.
De afgelopen jaren is Pimm®, mede door de inzet van onze medewekers, enorm hard gegroeid. Voor deze ondernemende spirit hebben wij meerdere awards in ontvangst mogen nemen. Help jij ons met de volgende?!
Er zijn een aantal fiscale zaken waar je rekening mee moet houden, indien je als werkgever je medewerkers dat extraatje wil geven, in de vorm van een attentie voor feestdagen bijvoorbeeld.
Er zijn een aantal fiscale zaken waar je rekening mee moet houden, indien je als werkgever je medewerkers dat extraatje wil geven, in de vorm van een attentie voor feestdagen bijvoorbeeld.
Pimm® Solutions is gevestigd aan de Westblaak, midden in het bruisende centrum van Rotterdam. Vanaf de achtste verdieping heb je fantastisch uitzicht over de stad. Trots zijn we dan ook dat we op deze plek ons werk mogen uitvoeren. We hebben nog een plekje voor je vrij!