16
August
2016

Automatiseer het geven van zakelijke cadeaus

Er zijn 15 jarigen, hoera, hoera… Tel daarbij op ook de jubilea en nieuwe medewerkers, en je hebt zo maandelijks honderden terugkerende momenten waarvoor ‘iets leuks’ geregeld moet worden. Leuk voor de jarigen, natuurlijk, maar niet altijd voor degene die de taart en cadeautjes moet regelen. Dat kan slimmer en vooral veel makkelijker. Met de automatische cadeauservices van Pimm® nemen we je alles uit handen.

Binnen elke organisatie wordt er wel op een bepaalde manier aandacht gegeven aan bijzondere momenten. De een viert elke verjaardag, de ander doet alleen jubilarissen, weer een ander vindt het belangrijk om bij alle bijzondere momenten stil te staan. Sommige organisaties hebben dit zelfs in een volledig attentiebeleid opgenomen. Maar wie regelt dit? En wat is het budget? “Een bijzondere fles wijn, misschien een cadeaubon erbij?” “Is de taart voor Annemiek al bezorgd? Oh, en Eva is morgen jarig, bijna vergeten!” Herken je dat? Het zijn vragen die bij veel bedrijven bijna dagelijks terugkeren. Het plannen, in de gaten houden of alles op tijd binnenkomt en het verwerken van de administratie kost veel tijd en dus ook geld. Tijd die veel slimmer besteed kan worden.

Automatiseer het geven van zakelijke cadeaus
Verjaardagen, jubilea, het feliciteren van nieuwe medewerkers of het verwelkomen van nieuwe klanten: het zijn voorbeelden van momenten die gemakkelijk te automatiseren zijn. Deze momenten komen regelmatig terug en bovendien weet je ruim van tevoren wanneer ze zullen plaatsvinden. Altijd een taart voor een nieuwe medewerker? Iedere collega een bol.com cadeaubon voor zijn verjaardag? Voor elk terugkerend moment biedt Pimm® een passende cadeauservice. Voordeel: door te automatiseren houd je tijd over voor andere werkzaamheden, is alles geregeld wat betreft budget, goedkeuring en wetgeving, én weet je zeker dat je geen medewerker of klant meer vergeet. Vooral geen gedoe! Win-win, wat ons betreft.

Meer over cadeauservices > 

Geen gedoe meer. Hoe werkt dat?
Voor verschillende klanten verzorgt Pimm® het verjaardagsbeleid. Het gaat hierbij om verjaardagen van medewerkers (intern) of van relaties of klanten (extern). We nemen het hele proces uit handen en zorgen ervoor dat iedereen op zijn verjaardag verrast wordt met een cadeautje.  Het enige wat je zelf hoeft te doen is een cadeau voor de gelegenheid bepalen en één keer per maand de jarigen door te geven. Wij zorgen voor de rest, van het versturen van de zakelijke cadeaus (digitaal of fysiek) tot het creëren van overzicht met één maandfactuur.

Zo persoonlijk als je wilt
De cadeauservice is zo persoonlijk als je wilt in te richten. Bijvoorbeeld een gepersonaliseerde e-mail met een bol.com cadeaubon, of je ontvangt één keer maand luxe ingepakte wijngeschenken op een bedrijfslocatie zodat je het persoonlijk kunt geven. Altijd een passend cadeautje, op de juiste plek, op het juiste moment. Het resultaat: méér tevreden medewerkers. Zowel de ontvangers van de cadeautjes als degenen die het moeten regelen.

Merk jij ook dat…

…je veel tijd kwijt bent aan het bestellen van cadeaus voor dezelfde momenten?

…je weleens een verjaardag vergeet?

…bedrijfsvestigingen het attentiebeleid verschillend uitvoeren?

…je heel vaak last-minute nog iets moet regelen voor een nieuwe medewerker?

…het ontbreken van een standaard onrust geeft en veel geregel is?

…je je afvraagt of dit niet veel slimmer kan?

Dan kunnen we vast iets voor je betekenen! Vraag hier vrijblijvend een demo aan en wij zullen contact met je opnemen. We vertellen je graag meer over de mogelijkheden. Of lees eerst meer over onze cadeauservices.

Meer over cadeauservices > 

download hier →

Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Bedankt! Je inschrijving is gelukt.
Oeps! Er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw.
PIMM op bezoek bij:Multi Flora! 🌸
lees verder    →
Deze geefmomenten komen er aan!
Zie hier welke Geefmomenten op de planning staan!
lees verder    →
Ben jij dit jaar het haasje om een paasattentie voor jouw collega's te kiezen?
Doe hier je inspiratie op voor een feestelijk Pasen!
lees verder    →
Een goed attentiebeleid, waar moet je beginnen?
Myrthe, Customer Success Manager bij Pimm®, vertelt jou wat een attentiebeleid is en waarom deze zo belangrijk is voor jouw organisatie.
lees verder    →
Werkkostenregeling (WKR) 2024: Hoe gebruik je het?
Hoe werkt het en waar moet je rekening mee houden? Wij leggen het je kort en krachtig uit!
lees verder    →
Het aantal leveranciers verminderen in 3 stappen
in 3 stappen.
lees verder    →