gebruikers tevreden,
wij tevreden

Als de bestellers van jouw organisatie enthousiast zijn over Pimm®, worden wij ook blij. Een goede onboarding, behulpzame klantenservice en klanttevredenheidsonderzoeken helpen daarbij. Zo creëren we meer draagvlak, signaleren we eventuele weerstand vroegtijdig en ontlasten we de afdeling Inkoop.

één centrale klantenservice

Met de Pimm® cadeaushop hebben bestellers nog maar één aanspreekpunt voor de complete bestelling. Dus niet meer apart de bakker, de bloemist en de cadeaubonnen-winkel bellen voor diverse vragen. Onze klantenservice is op werkdagen dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur, per telefoon, e-mail, chat en WhatsApp. Ze helpen graag!
neem contact op    →

Customer Success Managers

Onze Customer Success Managers zijn de directe schakel tussen jou als opdrachtgever, de klantenservice en onze operationele afdeling. Zij leiden de implementatie, verzorgen de lancering onder bestellers, onderhouden regelmatig contact over de samenwerking en versturen de maandelijkse rapportages. Ook initiëren ze regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken om de Pimm® cadeaushop en service continu te verbeteren. Ze sparren graag met je over hoe de samenwerking nóg slimmer kan, zodat jij optimaal kosten reduceert voor je organisatie.

lancering op locatie

Met een interactieve kick-off sessie op één of meerdere bedrijfslocaties lanceren onze Customer Success Managers de Pimm® cadeaushop bij de bestellers in jouw organisatie. Hier introduceren ze het verhaal achter Pimm®, kunnen de producten gezien en geproefd worden en beantwoorden ze alle prangende vragen over de verandering.

product updates

Regelmatig vernieuwt en verandert het assortiment. Naast banners in de shop versturen we één keer per maand een compacte product update per e-mail. Zo zijn bestellers altijd op de hoogte van de nieuwste cadeaus en leukste cadeautips, gericht op zakelijke geefmomenten.