gebruikers tevreden,
wij tevreden

De Pimm® cadeaushop zorgt pas voor een optimale kostenreductie wanneer geschenken zoveel mogelijk via Pimm® geregeld worden. Dat kan alleen als de besteller enthousiast is over Pimm®! Daar helpen we je bij met een onboarding programma, klanttevredenheidsonderzoeken en een behulpzame klantenservice. Zo creëren we meer draagvlak, signaleren we eventuele weerstand vroegtijdig en ontlasten we Inkoop.

één centrale klantenservice

Met de Pimm® cadeaushop hebben bestellers nog maar één aanspreekpunt voor de complete bestelling. Dus niet meer apart de bakker, de bloemist en de cadeaubonnen-winkel bellen voor diverse vragen. Onze klantenservice is op werkdagen dagelijks bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur, per telefoon, e-mail én live chat in de webshop. Ze helpen graag!
neem contact op    →

Customer Success Managers

Onze Customer Success Managers zijn de directe schakel tussen jou als opdrachtgever, de klantenservice en onze operationele afdeling. Zij leiden de implementatie, verzorgen de lancering onder bestellers, onderhouden regelmatig contact over de samenwerking en versturen de maandelijkse rapportages. Ook initiëren ze regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken om de Pimm® cadeaushop en service continu te verbeteren. Ze sparren graag met je over hoe de samenwerking nóg slimmer kan, zodat jij optimaal kosten reduceert voor je organisatie.

lancering op locatie

Met een interactieve kick-off sessie op één of meerdere bedrijfslocaties lanceren onze Customer Success Managers de Pimm® cadeaushop bij de bestellers in jouw organisatie. Hier introduceren we het verhaal achter Pimm®, kunnen de producten gezien en geproefd worden en beantwoorden we alle prangende vragen over de verandering.

product updates

Regelmatig vernieuwt en verandert het assortiment. Naast banners in de shop versturen we één keer per maand een compacte product update per e-mail. Zo zijn bestellers altijd op de hoogte van de nieuwste cadeaus en leukste cadeautips, gericht op zakelijke geefmomenten.