17
October
2018

Stress tijdens de zakelijke feestdagen? Verleden tijd

Alle chocoladeletters, kerststollen en andere attenties op tijd bezorgd en feestelijk verpakt bij de ontvangers. Oftewel: geen stress tijdens de zakelijke feestdagen. Onmogelijk? Zeker niet! Wij vroegen Marcella van Dijk, Senior Office Manager bij ICT Group, naar haar tips.

In een ontzettend diverse en snelgroeiende organisatie als ICT Group zit ook Marcella geen moment stil. De afwisseling in haar werk is een van de redenen dat zij hier al ruim 13 jaar met plezier werkt. “De afgelopen tijd is onze organisatie enorm gegroeid, het aantal medewerkers is in vier jaar tijd verdubbeld, van 650 naar 1200 mensen,” zegt Marcella. Een goed teken, maar dit betekent natuurlijk ook dubbel zoveel kerstgeschenken, verjaardagen, jubilarissen, geboortes en ga zo maar door. Wij zijn daarom extra benieuwd naar haar tips voor een zorgeloze zakelijke decembermaand.

Voor het vinden van passende attenties voor de diverse geefmomenten werkt Marcella samen met Pimm®. Als Senior Office Manager gaat zij, onder andere, over het beheer van de acht vestigingen van ICT Group. “In het verleden bestelden wij alles apart. Alleen al het gebak werd in acht verschillende plaatsen bij acht verschillende bakkers besteld. Ik kreeg zoveel losse facturen van allerlei verschillende leveranciers, dat ik het overzicht helemaal kwijt was. Met de zakelijke webshop van Pimm® bestellen wij attenties voor verschillende momenten via één centraal platform. Snel geregeld en super overzichtelijk!” aldus Marcella.

“De diversiteit van attenties is erg groot, dus volop keuze voor elk geschikt moment.”

De leukste (zakelijke) momenten van Marcella
Wij vroegen Marcella wanneer zij het liefst inlogt en rondsnuffelt in de Pimm® cadeaushop. Er zijn namelijk genoeg momenten waarbij een leuke attentie het verschil kan maken: “Jubilarissen worden bij ons altijd goed in het zonnetje gezet, van een bos bloemen tot een grote taart, waar de hele afdeling van mee geniet. Medewerkers die iets extra’s verdienen worden vaak beloond met een cadeaubon en voor onze klanten vind ik het leuk om een mooie fles drank te verzorgen. Via de Pimm® cadeaushop is het binnen een paar klikken geregeld. Als je ’s morgens bloemen bestelt dan worden ze diezelfde middag nog geleverd. Erg handig indien er snel een attentie verzorgd moet worden. De diversiteit van attenties is erg groot, dus volop keuze voor elk geschikt moment,” zegt Marcella.

Ook voor extra bijzondere momenten zoals de feestdagen
Naast de reguliere bestellingen via de webshop zorgt Marcella, in samenwerking met Pimm®, ook voor attenties die net wat meer zorg nodig hebben. “Voor de afgelopen feestdagen bijvoorbeeld, zijn er champagneflessen met een speciaal bedrukt etiket verzorgd. Ook zijn er gepersonaliseerde wijnkisten ontworpen. Ons logo wordt dan op de houten kist gebrand, wat een heel chique effect geeft. Dit soort vraagstukken leg ik neer bij mijn vaste contactpersoon bij Pimm ® en zij komt met diverse voorstellen. Samen komen we tot hele mooie producten die zeer goed aansluiten bij de boodschap die wij aan ons personeel en klanten willen overbrengen,” vertelt Marcella.

“Samen komen we tot mooie producten die goed aansluiten bij de boodschap die wij willen overbrengen.”

Geen stress tijdens de zakelijke feestdagen? Wij weten nu hoe
De zakelijke feestdagen zonder inpakstress doorkomen? “Begin op tijd!” adviseert Marcella. In mei beginnen ze bij ICT Group al met de voorbereidingen voor Sint en kerst. Je denkt misschien: de zomer is dan nog niet eens begonnen, maar zoals Marcella terecht opmerkt zijn er, voor je het weet, weken verstreken zonder dat er echt iets is gebeurd. Het zou zonde zijn als er door tijdgebrek uiteindelijk niets meer kan worden geregeld. “Als wij net als vorig jaar met Sinterklaas een koffiemomentje organiseren, kan een lekkere banketstaaf natuurlijk niet ontbreken.” Daarnaast bestelt Marcella het liefst ook alle Sint- en kerstattenties zoveel mogelijk via de Pimm ® cadeaushop. “Alles wordt altijd feestelijk ingepakt en op tijd verstuurd, dit zorgt zeker voor minder stress bij ons op kantoor,” zegt Marcella lachend.

“Alles wordt op tijd verstuurd voor de zakelijke feestdagen met het papier er al omheen. Heerlijk. Zo hoef je zelf niks meer te doen.”

Marcella’s kerstwens
Ter afsluiting van ons gesprek vroegen wij Marcella naar haar kerstwens, waarop ze antwoordde: “De mooie samenwerking met Pimm ® ook in de toekomst te blijven behouden en als ICT Group te blijven groeien met veel mooie nieuwe kansen.” Marcella, dit hopen wij natuurlijk ook!

Ben je nieuwsgierig geworden hoe de zakelijke cadeaushop van Pimm® jou kan ontzorgen tijdens de feestdagen? Neem dan gerust eens contact op met Christiaan via christiaan@pimmsolutions.nl. Hij beantwoordt graag al je vragen.

WKR op orde? Download de WKR checklist!
download  →

Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Bedankt! Je inschrijving is gelukt.
Oeps! Er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw.
Hoe Rabobank de toekomst van zakelijke geschenken vormgeeft met Pimm® Solutions
Saskia Roest & Winfred Hanszens
lees verder    →
P2P-verbetertrajecten: hoe krijg je grip en een efficiënt proces?
Ewald Schaap
Purchase-to-Pay Expert, Ewald Schaap Consulting
lees verder    →
Voorkom sociale isolatie, koffiepraat is belangrijker dan je denkt
Wencke Ester Lorber
Commercieel Directeur
lees verder    →
Hoe krijg je iedereen mee in tijden van verandering? (deel 2)
Bas Wouters
Cialdini Method Certified Trainer
lees verder    →
Hoe krijg je iedereen mee in tijden van verandering? (deel 1)
Bas Wouters
Cialdini Method Certified Trainer
lees verder    →
Aandacht, waardering en slimmer belonen: zo groei je sneller met top talent
Remy Ludo Gieling
Hoofdredacteur MT & Sprout
lees verder    →
Gelukkige medewerkers, 5 tips om de code te kraken!
Florie Pronk
Promovenda bij het Erasmus Happiness Economics Research Organization
lees verder    →
Hier moet je op letten in je beloningsbeleid, volgens Great Place to Work
Wencke Lorber
Commercieel Directeur, Great Place to Work
lees verder    →
WKR lastig? Niet als je het zelf goed regelt
Leo Huisman
Accountant, HLB Den Hartog
lees verder    →
Voor meest efficiënte resultaat: pak de koe bij de horens
Jolanda Maasakkers
Directiesecretaresse, SDK Vastgoed
lees verder    →
De goede voornemens van de beste secretaresse van Nederland
Kelly Moerbeek
Executive assistant, NN Group
lees verder    →
Onverwacht voordeel van een kerstcadeau: een gemotiveerde werknemer
Henry Robben
Hoogleraar Marketing, Nyenrode Business Universiteit
lees verder    →
Tail spend: 'op de kleintjes letten' gaat niet altijd vanzelf
Alef Burghouts
Value Solutions Consultant, Coupa Software
lees verder    →
Het verborgen belang van een zakelijk kerstcadeautje
Wouter Maat
Manager Purchasing & Category Development, Pimm® Solutions
lees verder    →
Het carrièrepad van de secretaresse van het jaar
Kelly Moerbeek
Executive Assistant, NN Group
lees verder    →
Efficiëntie: de beste secretaresse van Nederland deelt haar geheimen
Kelly Moerbeek
Executive Assistant, NN Group
lees verder    →
Tail spend management brengt technologie en businessbehoeften bij elkaar
Doede van Haperen
Chief Enthousiasm Officer, LAKRAN Procurement Professionals
lees verder    →
Wie is die nieuwe inkoper?
Caroline van den Bosch
Managing Partner, Emeritor
lees verder    →
Inzicht in kleine uitgaven levert grote besparingen op
Robert-Jan Meeks
Eigenaar, Optimeeks Inkoop Implementatie
lees verder    →
Hoe zorg je voor compliancy bij inkoopprocessen?
Ewald Schaap
P2P Consultant, Ewald Schaap Consulting
lees verder    →
Orderproces genegeerd in digitalisering administratie
Tim Schaefers
Algemeen Directeur, Esize
lees verder    →
Gebruikelijkheidstoets biedt speelruimte binnen de Werkkostenregeling
Leo Huisman
Accountant, HLB Den Hartog
lees verder    →
Wie staat werkelijk centraal? De klant of jouw organisatie?
Jeroen Volk
CEO, InvoiceSharing
lees verder    →
Hoe koppel je het MKB aan de multinational zonder gedoe?
Mark Scholten
Baaz Magazine
lees verder    →
Gebruikelijkheidstoets biedt speelruimte binnen de Werkkostenregeling

Leo Huisman

Accountant, HLB Den Hartog
lees verder   →
Hier moet je op letten in je beloningsbeleid, volgens Great Place to Work

Wencke Lorber

Commercieel Directeur, Great Place to Work
lees verder   →
Aandacht, waardering en slimmer belonen: zo groei je sneller met top talent

Remy Ludo Gieling

Hoofdredacteur MT & Sprout
lees verder   →
Orderproces genegeerd in digitalisering administratie

Tim Schaefers

Algemeen Directeur, Esize
lees verder   →
Efficiëntie: de beste secretaresse van Nederland deelt haar geheimen

Kelly Moerbeek

Executive Assistant, NN Group
lees verder   →
Hoe krijg je iedereen mee in tijden van verandering? (deel 1)

Bas Wouters

Cialdini Method Certified Trainer
lees verder   →